Ile kosztuje dostawa, jaką formę wybrać, na co zwrócić uwagę przy zamówieniu, jak zrobić zwrot?

NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?

SPRAWDŹ POPRAWNOŚĆ DANYCH WPISYWANYCH W KOSZYKU

Upewnij się, że podajesz nam właściwy adres email, imię, nazwisko, adres dostawy, numer budynku/lokalu i numer telefonu. W te pola lubią wkraść się literówki, które utrudniają dostawę.

Błędny mail uniemożliwi nam sprawną komunikację dotyczącą wysyłki zamówienia, a Ciebie pozbawi szansy na śledzenie trasy swojej wyczekiwanej paczki. Błąd w adresie dostawy (np. brak numeru budynku lub lokalu) sprawi, że przesyłka wróci do nas i nie zostanie dostarczona. Realizujemy zamówienia bardzo sprawnie, dlatego nie mamy zbyt wiele czasu na poprawienie błędnie wpisanych danych jeszcze przed przekazaniem paczki do dostawcy.

Czasami maile od nas mogą wpaść do folderu spam – warto zerknąć, czy nie znajdują się tam nasze powiadomienia i dodać domenę @joannaweglarowicz.pl do białej skrzynki.

Zerknij także, czy zgadza się liczba zamawianych książek. Jest to szczególnie ważne w przypadku zamówień za pobraniem.

OBEJRZYJ STAN PRZESYŁKI PRZY ODBIORZE LUB PO OTWARCIU PACZKI

Zobacz, czy w naszej paczce nie ma pozaginanych rogów, dziur, rozerwań, zdartych taśm lub śladów ingerencji w paczkę. Powinno to łatwo dać się zauważyć jeszcze z zewnątrz.

Jeśli nie, świetnie! Udanej lektury.

Jeśli coś jest zauważalnie nie w porządku, najlepiej odmów przyjęcia paczki przez kuriera. Wróci do nas, my zajmiemy się sprawą uszkodzeń, a Tobie niezwłocznie doślemy nowy egzemplarz.

Inne rozwiązanie to podpisanie z kurierem protokołu uszkodzeń lub zgłosić uszkodzenie w Paczkomacie. Kurier nie może odmówić Ci spisania protokołu. Bez tego dochodzenie roszczeń za nieprawidłowości przy doręczeniu towaru niestety będzie niemożliwe… Prosimy więc zwrócić na to uwagę.

Protokół można spisać także już po otwarciu paczki. Jednak wtedy konieczna będzie wizyta w oddziale kuriera dla spisania szkody.

CZĘSTE PYTANIA O WYSYŁKI:

W JAKIM CZASIE REALIZUJECIE WYSYŁKĘ?

Najszybciej jak się da! Magazyn stale pracuje na pełnych obrotach.

Zamówienia realizujemy w kolejności – od najwcześniej złożonych. Opóźnienie może powodować  błąd w danych do zamówieniach (np. numer telefonu) lub przepełniony punkt odbioru – w takich przypadkach kontaktujemy się bezpośrednio z Wami

CZY ZAMÓWIENIE MOŻNA ODEBRAĆ OSOBIŚCIE?

Niestety, nie mamy takiej możliwości. 

CZY MOŻNA WPŁACIĆ PIENIĄDZE ZA KSIĄŻKĘ BEZPOŚREDNIO NA KONTO? CZY MOŻNA PŁACIĆ KARTĄ?

Przyjmujemy wpłaty przez system szybkich płatności Przelewy24. Pozwala to w ekspresowym tempie opłacić zamówienie. W ramach systemu można także zapłacić kartą kredytową lub wybrać metodę tradycyjnego przelewu – tam znajdzie się numer konta do wpłaty bezpośredniej na numer konta z Twojego banku. W taki sposób płatności odnotowujemy w ciągu kilku sekund od ich zrealizowania i możemy zająć się pakowaniem wysyłek.

Jeśli z jakiegoś powodu masz problem z płatnością, skontaktuj się z nami na [email protected] – na pewno pomożemy!

CZY MOŻNA ZAPŁACIĆ ZA KSIĄŻKI PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI?

Jasne! Wystarczy wybrać opcję „Płatność przy odbiorze (za pobraniem)” podczas finalizowania zakupu.

FAKTURY

Do każdego zamówienia, w którym podany jest numer NIP klienta, dołączana jest faktura VAT. Jest ona wystawiona dopiero w momencie zrealizowania zamówienia, faktura w wersji papierowej, dołączana jest do paczki. Na specjalne życzenie klienta faktura elektroniczna - dokument w formacie PDF wysyłany na adres e-mail.

Uwaga! Jeśli dane na fakturze VAT mają być inne niż dane do wysyłki zamówienia, należy uwzględnić to przy składaniu zamówienia w odpowiednim do tego polu.

Do pozostałych zamówień dołączany jest paragon fiskalny, również wystawiany w momencie wysyłania zamówienia.

KOSZT DOSTAWY

Paczkomaty Inpost, płatne z gory - 9,90 zł 

Paczkomaty Inpost, płatność przy pobraniu - 17,90 zł

Kurier DPD, płatne z góry - 14,90 zł

Kurier DPD, płatność przy pobraniu - 19,99 zł

Paczka w Ruchu, płatne z góry - 7,90 zł

ZWROTY

CZY MOGĘ SIĘ ROZMYŚLIĆ I ZWRÓCIĆ KSIĄŻKĘ? JAK?

Nasze książki bardzo rzadko do nas wracają. Jednak chcemy, aby nasi Czytelnicy byli w pełni zadowoleni ze swoich zakupów. Dlatego jeśli coś nie przypadnie Ci do gustu, to jako konsument* masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie (tutaj wzór) zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij do nas w bezpieczny sposób nieuszkodzony towar na adres zwrotów i reklamacji: Manumi Sp. z o.o., ul. Piastów Śląskich 38B, 55-011 Siechnice. Po otrzymaniu książki potwierdzimy otrzymanie przesyłki i przejdziemy do zwrotu pieniędzy za zakup. Dla przyspieszenia zwrotu warto napisać do nas o tej decyzji na [email protected]

*konsument to osoba fizyczna zawierająca umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

GDZIE ODESŁAĆ ZWRACANĄ KSIĄŻKĘ?

Zwracane zamówienie należy bezpiecznie spakować i odesłać na swój koszt na adres: Manumi Sp. z o.o., ul. Piastów Śląskich 38B, 55-011 Siechnice. Dla ułatwienia identyfikacji, dołącz krótkie oświadczenie odstąpienia od umowy zawierające m.in. imię, nazwisko i numer zamówienia.

CO ZROBIĆ Z USZKODZONĄ KSIĄŻKĄ?

Mimo sprawdzenia stanu przesyłki przy odbiorze, okazało się, że otrzymana książka jest uszkodzona? Zrób zdjęcia pokazujące uszkodzenia i zgłoś problem na adres [email protected] Niezwłocznie zajmiemy się tą sprawą.

Prosimy o odmowę przyjęcia paczki lub spisanie protokołu uszkodzenia z kurierem/zgłoszenie uszkodzenie w punkcie odbioru w przypadku, gdy już z zewnątrz przesyłka wygląda na uszkodzoną. Dziękujemy!

GDZIE MOGĘ DOWIEDZIEĆ SIĘ WSZYSTKIEGO O ZWROTACH I REKLAMACJACH?

Najlepsze źródło tej wiedzy to nasz regulamin, szczególnie paragraf 6,7 i 8. Regulamin dostępny jest na www.joannaweglarowicz.pl . O prawach i obowiązkach konsumenta można poczytać także tutaj.